zaterdag 20 juli 2013


Hey allemaal,

Ik heb lang niets meer van mij laten horen en het kriebelt toch weer om te beginnen met mijn blog.
Inmiddels hebben wij een nieuw familielid in ons midden: Mango.
Het is een Russische dwerghamsters, wildkleur. Hij is geboren in een nest waarvan niemand wist dat het er was. Hij is dus ongeveer 23 april geboren, en donderdag was het dan eindlelijk zover.
De terugreis verliep super goed en meneer was al lekker in zijn rad aan het rennen.
Nu vind meneertje het allemaal nog wel wat onwennig maar dat is logisch na zo'n reis.
Ik laat snel meer over Mango weten!


Ook heb ik mijn hamster hoek opgeruimd, want dat was wel echt nodig.
Ik heb nu alles mooi op volgorde staan zodat ik makkelijk wat kan pakken.

Ik kijk heel vaak op youtube naar filmpjes van een meisje die ook over hamsters praat, en zie daar altijd van die geweldige spullen. Helaas hebben wij hier niet zo veel vergeleken met daar, al weet ik nu al waar ik voor ga sparen......De Exoknaag.

Ook Amy zit in een nieuwe kooi ( nu al wel al een tijdje maar dat weten jullie niet ). Om precies te zijn de Ferplast Mary, en ik ben er echt heeeeeel erg blij mee. Binnenkort wil ik een plateau gaan kopen die er bij hoort. Voor nu is ze wel even zoet.

Gister ben ik ook met Amy naar de dierenarts geweest, ze had een paar dagen een natte kont/staart en wilde het toch even laten controleren. Ik heb een pijnstiller/ontstekingsremmend middel meegekregen en we hopen dat het nu wat beter gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten